Heräsin aamulla, syötiin hostäidin kanssa hyvä ja tukeva aamiainen. Lähdettiin kaupunkikierrokselle. Käytiin hoitamassa oleskelulupahakemus, koulun lukujärjestys, prepaidjuttu (uusi kännykkänumero on (0175) 6013368). Sitten käveltiin kaupungissa, käytiin kirkossa jossa on maailman korkein kirkontorni. Oli tosi massiivinen, hiano ja goottityylinen. Kierrettiin kaupunki ja kuulin tarinoita ja opin uusia asioita. Hiano kaupunki, tosi kaunis, Tonavan varrella.

Haettiin Julia Bahnhoffilta ja tultiin kotiin, syötiin. Sitten mentiin hostäidin parhaalle kaverille Martinalle kahville. Niillä oli monta, monta koiranpentua, tosi sulosia. Sit lähettiin, ja luulin, että se yks koiranpentu tulee hetkeks vaan tänne, mut sitten hostäiti sano, että "haluan antaa sen sulle. Me päätettiin tuoda se vasta nyt että se olis yllätys!" Olin et "wau, danke schön, er ist sehr, sehr süß!!" ja se on tosi sulonen, pieni, pelokas otus. Semmonen valkonen, vuoden vanha. Sen nimi on Buddy [Badi] niinkun kamu! Näillä ihmisillä on täällä siis kissa Sedi, koira Keni, hevonen tallilla ja täällä on kaks marsua. Tää raukka Buddy-koira pelkäs sitä kissaa ihan hulluna, niin paljon että meni keittiön nurkkaan roskiksen taakse ja tärisi hulluna. Mut nyt ne on paremmissa väleissä jo. Kaikki oli sille vaan niin uutta. En kyl ajattele sitä mun koirana, kun nää muut on yhtälailla sen kimpussa, mutta se on vaan niin sulonen. :) Pistän kuvaa tuleen heti huomenna tai heti ku ehdin. Uskomattoman söpö se on<3

Lisäks tää ihmiset ajatteli, että oon ihan hullu kun menin uimaan. Ulkolämpötila oli joku 29 astetta tyyliin, no ei ehk ihan mut ehkä 24 tai 25, vesi oli 17. Menin uimaan, ja nää aatteli että oon ihan hullu ja otti kuvia. :) Ne menee facebookiin myöhemmin, ellen saa niitä laitettua tänne.

Huomenna alkaa koulu, ja mulla on ekat pari tuntia vapaata, koska opettaja ei oo paikalla. Samoin kuudes tunti, joten mulla on kaks x 45min tyhjää aikaa. Sit on liikkaa tuplatunti. Mut kivalta vaikuttaa, kaikki menee ihan hyvin täällä. Ymmärrän tosi paljon noiden puheesta, ja tullaan tosi hyvin toimeen. 

Nää on vaan ihan järkyttyneitä mun kynsien pureskelusta, ja sanoo että sen pitää loppua. En tiä mitä ne on keksiny mun varalle. :S Mutta kyllä. Kaikki hyvin. 

NII ja osasin tänää ihan ite mennä postiin ja ostaa postimerkkejä, oon sikahyvä. Ja alan oppiin numerot. Me leikittiin hostäidin kanssa tänään semmosta leikkiä autossa, että se sanoo lauseen ja mun pitää sanoo se vastakohta. Esim. "Es ist warm." "Es ist kalt." Tai sillee, oli aika hyödyllistä. Ja sit mun piti lukee sille rekisterinumeroita. Opin myös sen, että jos rekisterinumero alkaa UL se auto asuu Ulmissa. Jos, rekisterinumero alkaa NU se asuu Neu Ulmissa. Ja katoin, kaikissa autoissa luki jompikumpi! Ei Suomessa tämmöstä systeemiä oo. Kuvat voi käydä kattoon facebookista, en osaa laittaa niitä (ainakaan vielä) tänne. 

Mutta, tää supersankari kiittää ja kuittaa ja menee tutimaan! Öitä.