Eli siis, oon nyt parantunut. Enää lievä pienä nuha jäljellä  ja sillee. Mut ehin tosiaan oleen koulussa sen kaks päivää. Ihmiset on vieläkin mukavia, ja tosiaan yks meidän luokalta oli viime vuonna Texasissa vaihdossa, joten meil riittää juttua ainaki :) Ja vaihdetaan muutenki kokemuksia esim. koti-ikävästä ja semmosesta, vaik enhän oo vielä ees täällä kauan ollutkaan :) 

Jatkona siihen, että kaikki on täällä väärinpäin, niin saksalaiset ei itekään tiedä kumpaan käteen laittaa sormuksen ku menee naimisiin. Joku sano, et oikeeseen, joku sano et vasempaan, jotkut ei vaan osaa vastata. Tää jää kummallisesti vaivaan mua. 

Kävin tänään kaupungilla (yksin, haha) lataamassa prepaid-kortille lisää juttuu. Ne varmaan vähän nauro mulle ne myyjät jotka tuijotti mua ku yritin selittää ihan sikana, että haluisin ladata rahaa, mut en muista mun numeroo, voisko sen jotenkin tehdä. Ne vaan hajoili ku yritin selittää :D kyl se si onnistu iha jees. Ja kävin Mülleris, semmonen tavaratalo niinku joku Sokos tai semmone, ei helmi ois niin helppo ostaa kaikki lahjat sieltä! Sieltä tuli ihan sikana kaikkee kivaa vastaan :D Menis varmaan kaikki rahat sinne jos mulla ei olis itsekuria. 

Mitäs muuta. On jotkut juhlat tänää mihin noi hostvanhemmat meni, ne tulee sit joskus yöllä. Joten vietän tänään laatuaikaa Julian kanssa :) Käydään Burger Kingissä, ja sillee, Julian poikaystävä tulee tänne sit. Huomenna mennään Stuttgartiin junalla, siel on vähän niinku Octoberfest mut se on vaan jotenkin siellä, en oikein tiä mut sinne mennään. Sinne tulee joku 10 Julian kaveria tai sillee, ja sit tärkeimpänä se ilmotti mulle et "sinne tulee poikia!" :D Ku kai se on huomannu, et on en hirveesti nää niitä täällä tyttökoulussa.

Mutta, sunnuntaihin. Tai sit ku ehdin. :)