Täs on siis sikana kerrottavaa nyt, tai siltä ainaki nyt tuntuu. Ööhm. Mitähän oli. Ensinnäkin erityiskiitos Helkylle siitä kun ratkas mun kupfarsulfat-ongelman. Seuraavaks joku vois kertoo mitä on Salpetersäure. Tai iskä kerto mut unohdin :( En tykkää meidän kemianopettajasta, se kattoo mua aina tosi vihasesti. Pelkään sitä sikana:S tekis joku tunti mieli vaa itkee siel ku en tajua ja ku se jotenki henkisellä tasolla piinaa mua. Mut onneks nykyään sitä ei oo mulla kun vaan kerran viikossa biologiassa. 

Mun luokka on kiva, harvemmin jään yksin. Ja sain kavereita heti 12-luokan musiikintunneilta, meidän piti mennä ny viikonloppuna joulumarkkinoille mut ei saatukaan autoo mistään ni tehdäänki jotain ens viikonloppuna si yhessä. Mua häirittee vaan suuresti ku ollaan luokkalaisten kans porukalla, ja kaikki puhuu niin nopeesti jostain autoista josta mulla ei muutenkaan oo hirveesti sanottavaa, ja sit ku ei oo sanottavaa ja en ehi sanoon mihkään väliin mitään. 

Mut oltiin viime viikonloppuna Anne-Marin kanssa semmoses nuorisopaikas tai jossain missä sen hostsiskon bändi soitti. Siel soitti kaikkia muitaki bändejä, oli hyvää musiikkia. 

Tää koulu on kummallinen. Ei Suomes eikä katolises tyttökoulus oo ongelma syödä tunnin aikana, tai pitää jalkoja silleen penkillä jossa kukaan ei istu. Mulle on molemmista jo huomautettu :(

Viime viikonloppuna täällä oli Aylan synttäreillä porukkaa kaikkia sukulaisia, Sveitsistäki oli ja en oikein ymmärtäny mitä ne puhu. Mut ei kyl muutkaan täysin :) 

Viime viikko oli kiva, olin vaa kolme päivää koulussa. Ku keskiviikkona mentiin Stuttgartiin ku joku oli kutsunu meidät eduskuntataloon. Oli kyl kummallista, ku luultiin et se on joku isokin juttu, joten me mentiin neljä tuntia junalla Anne-Marin kans sinne ja neljä takas, ja se juttu kesti vartin. Sit me kyl mentiin joulumarkkinoille, ja keskellä Stuttgartia oli semmonen söpö suomalaiskylä, jossa myytiin glögiä ja kaikkee suomalaista, oli kivaa. Ostin sieltä kaikkee kivaa, esim. Viljan joululahjan. Sit torstaina saatiin lupa organisaatiolta mennä kouluun vasta kolmannelle tunnille, koska oltiin kotona niin myöhään, mutta sitten mulla oli 3. ja 4. tunti vapaata ja hostäiti sano että ei mee ees busseja, ja sit se kirjotti mulle koko päivälle anteekspyynnön. Eli mulla oli vapaapäivä :) Ja sit perjantai oli aika höntsypäivä.

Sit eilen Vera ja Anne-Mari tuli tänne. Siis mentiin eka Überlingeniin, ja käytiin baarissa, mutta siellä porukka poltti tupakkaa niin paljon että se oli jotenkin ahdistavaa niin etittiin varmaan tunti uutta paikkaa. Sit ku ei löydetty mitään ni mentiin kiinalaiselle. Sit taas etittiin uutta paikkaa, muttei löydetty. Sitten just ku oltiin epätoivoisillillamme kaks tyttöö tuli kysyyn jos haluttais Brick & Lacen konserttiin, koska niille tuli muuta menoo ja niil ois kaks lippua. Sit aateltiin et no ei meil muutakaan tekemistä oo, joten joo mikäs siinä. Sit ostettiin liput ja Vera osti ovelta lipun, mentiin sisälle. Oli kyl kummallista, ku ne turvamiehet otti meidän henkilötodistukset koska oltiin alaikäsiä, et saadaan ne takas sit ku lähetään viim. 00:00 pois sieltä. Ja sitten mentiin sisälle, oli ehkä säälittävimmät pileet ikinä. Siel oli ehkä 5 ihmistä ku mentiin, ja ku lähettiin puoli kahentoista aikaan, niin ehkä 20. Mitä? Se oli semmonen iso hieno sali ja siel oli baari ja sikana turvamiehiä, ja niin vähän porukkaa. Mut sit siel oli semmonen mies joka oli ihan yksin ja näytti niin surulliselta, et menin jutteleen sille ja se olikin sikahelmi tyyppi ja tultiin hyvin juttuun. Se oli semmonen 23v Tobi(as), ja meil oli sikana yhteistä. Sit hengasin sen kans siinä illalla, ja puhuttiin jotain kun sekin on vast vähän aikaa sit muuttanu tänne lähistölle, ja kumpikaan ei oikein tunne ketään ni puhuttii jos joskus nähtäis ja tehdäis vaik jotain yhessä. Eli sain kavereita jeejee :) Sit se tarjos mulle drinkin kun olin niin kiva kun tulin jutteleen. Hah.

Sit hostisä tuli vähän kahentoista jälkeen hakeen meidät, ja tultiin tänne meille ja hengattii ja sit aamulla oltiin aika väsyneitä ja sit Anne-Mari ja Vera lähti just ja meil on kohta ruoka. Mut oli kivaa, en vaan ymmärrä miten säälittävää yöelämää voi olla Überlingenissä. Mutta sillain. Eka adventtisunnuntai, ja kolme viikkoo koulua ennen joululomaa, kelpaa mulle.

Mut jatkounittelen nyt, että bis bald.