Mitähän kaikkee kivaa on ehtiny tapahtuun sit viime päivityksen, pitäis ehkä kirjotella useemmin ni muistaiskin paremmin. :) No ainakin. Viime viikko oli aika jees, mul oli tiistai koulusta vapaa, koska noilla oli matikan- ja saksankokeet eikä mun tarvinnu osallistua, enkä jaksanu jäädä odotteleen viideks tunniks liikuntatuntia, joten rehtori sano vaan mee kotiin, ei sun tänne tarvi jäädä. 

Muuten viikko meni kans aika kivasti, oon taas vähä kipee ja samoin on hostäiti ja monet muut. Eli siis täällä on menossa flunssa-aalto, mikä on mahtavaa koska justhan olin joku muutama viikko sit kipee. Mut loma alko, ja oon aina fiiliksissä siitä.

Perjantaina olin kai vaan ihan kotosalla, mut sit lauantaina menin Julian ja sen poikaystävän kans johki tappojuhliin. Siis ku eläimiä tapetaan, ja sit niistä saadaan ruokaa. En tiä oliko ne sen puolesta vai sitä vastaan. En muista mikä se oli saksaks, joku schnitt tai schniftfest tai joku vastaava. Se oli kohtuullisen lystikästä, baijerilaiseen kansallispukuun pukeutunut torvisoittokunta soitti siellä, ja siellä oli vanhempia ihmisiä aika paljon. Hauskinta oli, kun ihmiset oli ihan fiiliksissä siitä torvisoittokunnasta ja alko viheltään ja taputtaan ja melki tanssiin mukana. :D 

Sit sen jälkeen ku ei me oltu siel ku joku puoli tuntia, ni me lähettiin ravintolaan. Julian ja sen poikaystävän kaks kaveria on siel kokkina, joten ne aina käy siellä syömässä ilmaseks. Me syötiin Julian kans puoliks joku himohieno jäätelöannos, ja Julian poikaystävä söi jotain lihanuudelijuttua. Ja tosiaan ilmasta, oli sikahianoo. Sit me mentiin baariin ja siitä sit kotiin.

Sunnuntaina näin Stefanien, joka on siis mun luokalla. Me mentiin ensin kahville, sit mentiin niille ja kahdeksalta mentiin keilaamaan parin sen kaverin kans. Olin sikahyvä, mun taidot alkaa palautuun! :) Sitten mentiin McDonaldsiin ja siitä menin niille yöks. Oli hauskaa! Varsinkin siinä vaiheessa, ku ei tajuttu että oli sunnuntai ja bussit ei kulje iha fiksusti, ni jouduttiin käveleen sit Ulmista Neu-Ulmiin, ei me kävelty ehkä ku joku tunti. Mut ei se mitää, oli kiva syksyilta. :)

Eilen sit tulin kotiin, ja nukuin varmaan neljän tunnin päikkärit. Ja tänää vietän siivouspäivää, mun huone pitää siivota. Sen lisäks imuroin alakerran ja lakasen lehdet. Hostäiti otti huomisen vapaaks etten joudu oleen koko viikkoo yksin, ja mennään kylpylään tai johki semmoseen, ja siel on siis sauna! :) Kuinka suurta viihdettä. Mut tosin oon saanu sen käsityksen, että saksalaisissa saunoissa on ehkä se 60 astetta lämmintä, :( . HARMI.

Ei täs kai nyt sen kummempia sit oo. Loma tekee hyvää. AINII. Onpas täs viel muutaki. Vaihdan ehkä koulua, tää tyttökoulu ei oo mun juttu. Tytöt on siel kivoja, mut samaan aikaan jotenkin tosi torjuvia ja semmosia. Ignooraavalla tavalla mukavia kuvaa niit aika hyvin. Oon siis kavereita saanu, mut se on vähä tommost. Mut toisaalla hostäidin ja Julian mielestä se on vaan pahempaa sekakoulussa, kun tytöt kokee vaaraks jos tulee uus tyttö luokalle. PYHPAH sanon minä, jos on niin, niin sit Saksa on kummallinen maa. Tai sit oon vaan tottunu TYKin ilmapiiriin. 

7.11. mennään hostäidin ja ehk Julian kans Stuttgartiin vaihto-oppilastapaamiseen, mis keskustellaan siitä että miten on menny ja sillain. 

Tää juntti Saksasta kiittää ja kuittaa ja menee siivoon. :)